«Гаряча лінія» щодо вступної кампанії 2021
Для консультування з питань вступу до закладів вищої та фахової передвищої освіти та оперативного реагування на можливі факти порушення законодавства про освіту, належного контролю за проведенням вступної кампанії 2021 року в закладах вищої та фахової передвищої освіти Міністерством освіти і науки України організовано роботу консультативних телефонів. «Гаряча лінія» «Вступна кампанія 2021» розпочала роботу 29 червня і працюватиме до 13 серпня за безкоштовним телефоном 0(800)50-45-70 (пн-чт 9:00-17:00; пт 9:00-16:00; сб-нд вихідний). У зазначені терміни прийом та оперативне надання відповідей на звернення громадян також буде здійснюватися за електронною поштою vstup2021@mon.gov.ua. Особистий прийом громадян за адресою: м. Київ, бул. Шевченка, 16, каб. 401 (пн-чт 9:00-17:00; пт 9:00-16:00; сб-нд вихідний). Також працює Урядова «гаряча лінія» за телефоном 1545. Урядова «гаряча лінія» з питань освіти для осіб, місцем проживання яких є тимчасово окупована територія АР Крим та м. Севастополь, а також тимчасово окупована територія Донбасу, працює з понеділка до четверга з 9:00 до 18:00, у п’ятницю – з 9:00 до 17:00 за безкоштовним телефоном 0(800)504-425. Діти, які перебувають на непідконтрольній території, можуть скористатися каналами зв’язку +38(098)079-69-73 – Viber, Whatsapp, Telegram; +38(095)200-85-73 – для людей з порушеннями слуху Viber, Whatsapp, Telegram, які є безкоштовними. Питання щодо загальної середньої освіти можна поставити за телефонами (044)481-47-66, (044)81-47-67. Технічні консультації з питань реєстрації електронних кабінетів та подання електронних заяв здійснює ДП «Інфоресурс» (пн-пт 09:00-18:00; сб-нд 09:00-15:00): +38(044)290-18-13; +38(095)281-13-54; +38(067)551-24-74; +38(093)342-38-63; vstup@inforesurs.gov.ua. За інформацією Луганської облдержадміністрації підготувала Марина Мухіна
«Гаряча лінія» щодо вступної кампанії 2021
41616