Розпочалися роботи з відновлення залізничного сполучення
Проєкт USAID “Економічна підтримка Східної України” (Проєкт USAID) обрав підрядника, який виконає техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) будівництва залізничної гілки в Луганській області. Ним стала проєктна організація “Хардіпротранс” (Харків). Як повідомляється на сторінці Проєкту, розробка ТЕО триватиме один рік і здійснюватиметься у два етапи. На першому етапі ТЕО фахівці “Хардіпротранс” детально вивчать чотири запропонованих варіанти траси: Сватово-Білокуракіне, Сватово-Старобільськ, Рубіжне-Старобільськ і Рубіжне-Новоайдар. Фахівці нададуть пропозиції та обґрунтування щодо оптимального маршруту. На другому етапі проведуть інженерні вишукування, розроблять креслення та кошторис для одного обраного варіанту, який є найкращим для розвитку економіки Луганської області. “Для проєктування майбутньої ділянки залізниці та вибору одного з чотирьох варіантів важливими є дві складові – ухил залізниці (елемент подовжнього профілю залізничної колії, що має нахил до горизонтальної лінії – авт.) та земельні ділянки, через які можуть пройти колії. Щодо ухилу – ми будемо обирати такий варіант, аби на маршруті було якомога менше штучних споруд, перепади висоти були мінімальні, а сам маршрут не потребував додаткових насипів або виямок на певній ділянці, адже потім це ускладнить експлуатацію залізниці. Під час проєктування намагатимемось обходити ліси, заповідні зони, розглянемо всі варіанти, аби не створювати незручностей власникам приватних земельних ділянок»”, - сказав головний інженер “Хардіпротрансу” Володимир Прокопенко. 3 листопада відбулася координаційна зустріч інженерів “Хардіпротранс” з керівництвом та провідними технічними спеціалістами Донецької залізниці у місті Лиман. Проєктанти отримали креслення та схеми залізниці на Луганщині, схеми станцій Старобільськ, Білокуракіне, Сватово, Новоайдар, а також іншу документацію для початку роботи над проєктом. Учасники зустрічі обговорили можливі варіанти будівництва залізничної гілки в Луганській області. 4 листопада відбулася спільна нарада керівництва та департаментів Луганської ОДА та “Хардіпротран”, підрядник отримав інформацію щодо вантажопотоків та планів найбільших підприємств області. Також підрядник вирішив розпочати визначення власників та орендарів, по землях яких може пройти майбутня залізниця та розпочати розробку механізму відведення земельних ділянок під будівництво. Наступного тижня проведуть спільне виїзне засідання Донецької залізниці та Луганської облдержадміністрації у Рубіжному та Сєвєродонецьку, щоб на місці уточнити деталі будівництва, можливості розширення залізничних колій на станціях і будівництва нових платформ для посадки пасажирів, зважаючи на можливе збільшення вантажо- та пасажиропотоку. При розробці ТЕО фахівці “Хардіпротранс” будуть дотримуватися не лише Державних будівельних норм України, але й вимог Європейського Союзу щодо залізниць. Підготувала Марина Мухіна Фото з мережі Інтернет
Розпочалися роботи з відновлення залізничного сполучення | Новини Старобільськ
42997